Curso de Soporte Vital Básico y DESA en Vigo

El 90% de las paradas cardiorespiratorias se producen por una fibrilación ventricular y su único tratamiento es la desfibrilación precoz. Si eres mayor de 18 años, utilizar un Desfibrilador Externo Semiautomático (DESA) es sencillo y está al alcance de tu mano; sólo tienes que prepararte correctamente para utilizarlo.

Si quieres aprender a salvar vidas, apúntate al curso de formación básica en reanimación cardiopulmonar, soporte vital básico y uso de desfibriladores que la Fundación Escola Rosalía celebra el próximo sábado 8 de junio en Vigo.

Avalada por la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitaria (SEMFYC) y el Consejo Español de RCP, es una formación homologada por el Consejo Europeo de RCP (ERC) con una duración de 4,5 horas lectivas.

  • La formación se realiza con instructores de Soporte Vital Avanzado del Programa ESVAP de la SEMFYC y personal docente con actividad habitual en las emergencias médicas.
  • Los alumnos recibirán diploma acreditativo emitido por el Comité Autonómico de RCP y el programa ESVAP de la SEMFYC.

INSCRIPCIÓN, TARIFAS Y MATRÍCULA

El curso dispone de plazas limitadas y el periodo de inscripción finaliza el próximo 31 de mayo.

¡Solicita ya tu plaza! Envíanos el siguiente formulario y en seguida nos pondremos en contacto contigo para formalizar la matrícula.

Curso Soporte Vital Básico y DESA
Fecha de celebración: Sábado, 8 de junio de 2019
Horario: De 9.30 h a 14.00 h
Lugar: Escola Rosalía de Castro - Carretera de Bembrive, 91 (Vigo)











Segundo o disposto no artigo 6 do Regulamento (UE) 2016/679 informámoslle de que o tratamento destes datos ten a súa base na xestión da relación cos asistentes ás actividades ou eventos promovidos pola FUNDACIÓN ESCOLA ROSALÍA.
En cumprimento do artigo 13 do Regulamento Europeo de Protección de Datos, informámoslles de que a finalidade desta recollida de datos de carácter persoal é a de "xestionar os datos identificativos dos asistentes a actividades e eventos e organizar actividades formativas".
Os datos poderán ser cedidos á administración tributaria por imperativo legal, a bancos e entidades financeiras para a domiciliación de pagos e á xestoría para cumprir coas obrigas fiscais e conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coas obrigas legais.
Poderá exercitar os dereitos de OPOSICIÓN, ACCESO, RECTIFICACIÓN, LIMITACIÓN, SUPRESIÓN e PORTABILIDADE mediante escrito dirixido a FUNDACION ESCOLA ROSALÍA con domicilio en Carretera Bembrive 91, 36214 Vigo (Pontevedra) acompañando fotocopia de DNI ou no seu defecto documento que acredite a súa debida identidade ou ben con carácter previo a tal actuación solicitar que lle sexan remitidos os impresos que o responsable do tratamento dispón a tal efecto.