Comienza aquí la “pedagogía de la mirada” de la Fundación Escola Rosalía. CineConciencia es la iniciativa que ponemos en marcha para abordar la educación en valores utilizando el cine como herramienta: igualdad, convivencia, diversidad, cooperación, respeto, solidaridad, el perdón… serán algunos de los temas que iremos abordando a través de diferentes historias.

Cine documental en Vigo: A palabra xusta

Auditorio do Concello de Vigo, 15 de setembro de 2017, 19.15 h

Para a estrea do noso CineConciencia, o día 15 de setembro no Auditorio do Concello de Vigo, non podemos ter mellor cartel: A Palabra Xusta, un fermoso documental que nos permitirá coñecer en primeira persoa a historia da nosa presidenta de honra, Antía Cal, Tita, fundadora da Escola Rosalía de Castro. Unha muller adiantada ó seu tempo, mestra, pedagoga, feminista e acérrima defensora do progreso e a liberdade.

Despois da película terá lugar unha charla-coloquio, na que contaremos con persoeiros relacionados con esta trascendental historia, e tamén profesionais da educación, testemuñas directos do acontecido, cunha visión enriquecedora sobre o relato de “A palabra xusta”.

19.15 h  Recepción de asistentes

19.30 h  Presentación do acto